Käytiin viikonloppuna skellefteån agikisoissa. Lauantaina kisasin vain Piillä , meillä tuli yks nollarata, ja hyppärltä vitonen.. Sekin vitonen tuli koska se koski pituushyppyyn, mutta se palikka ei kaatunut. Tuomari ei sanonut mitään,eikä huomannut edes, mutta joku  ulkopuolinen henkilö sano tuomarille että se koski, niin tuomari päättikin antaa vitosen ? Eikait tuomari voi tuomita sellaisesta mitä ei nähnyt?  vai olenko aivan väärässä?
Kun puhuttiin tuttujen kanssa siellä, niin he sanoivat ettei ruotsissa ennen ole saatu mitään jos se hipasee pitkää, siis sen pitäisi kuulmma kaatua ennenkun voi antaa siittä mitään, mutta  suomessahan saa vitosen jos koskee.. en sitten tiedä .. koska tämä oli ensimmäinen kerta kun kisaan ruotsissa.. Ei minua se haittaa että tuli vitonen, mutta se , että kun tuomari ei nähnyt  sitä, ja se kerettiin vielä kuuluttaakkin nollarataa .. Oltais tultu kolmanneks hyppäriradalla ilman sitä.. mutta ei voi mitään (:
Taikakin sai sekä agi että hyppyradasta nollan (:

Sitten sunnuntaina minä ohjasin molempia.
Piillä tuli yksi hylky,koska ei suorittanut viimistä keppiä.. olin kyllä tietoinen siittä kun jatkoin, mutta ajattelin ettei kannata alkaa jankkaamaan niitä kun vauhtikaan ei ollut niin päätä huimaava :P
Sitten Piin toiselta radalta tuli nolla. Ei mennyt ihan alle ihanneajan mutta oli kumminkin nopea Piiksi.
Oiskohan tultu kuuenneks vai seittemänneks?  : )

Sitten Taikan agiradalta tuli nolla. Mutta Taikan vauhti radan alussa ei ollut oikein kehuttava.. Mutta loppua kohti oli jo tosi hyvä vauhti (:
Sitten Taikan hyppäri.. sieltä tuli 2 kieltoa, eli 10 :P Mutta olen todella tyytyväinen Taikaan. Koska se oli tosi reipas koko radan, ei ollut oikeastaan ollenkaan hidasta kohtaa. Ja nekin kaksi kieltoa oli aivan minun oma vika. Koska olin liian kaukana hypystä molempina kertoina..

Sitten tänään Tiistaina, otin Kertun kans treenejä omalla pihalla.
Otin hyppy,putkeen,puomi ja hyppy :) Ne oli sillain aika sokkelossa.. ja ehkä liian pitkä "rata" Kertulle. Koska sen vauhti hiipui taas loppuakohti.. Mutta tietääpähän ainakin mikä on seuraavat treenit.. -vauhtitreenit!
Pitäisi aina vain muistaa että se on nuori eikä jaksa pitkiä treenejä.. Muttakun se alkaa meneeen jo niin hyvin, niin minä en  koskaan malta lopettaa.. Mutta seuraavissa treeneissä mun on pakko. Koska muuten sillä taas kuolee vauhti :(..

Mutta pitäisi kyllä lähteä "aamupalalle" .. se vähän unohtui kun lähdin kaupunkiin :P

-Moikka