Hellou :)

 

Hehe mulla vähän päivitykset jääny .. Nohh mutta yritän päivitellä vähän useammin .. Ei ole Kertun kanssa tultu oikeen treenailtua, kun minun kaveri Ella oli meillä yötä, hirveitä ukkos ja sade ilmoja ja sitten käväsin siellä jukujukumaassa Torstaina. Ihan kiva paikka. Mutta tänään otin kuitenkin treenit. Foxy & Lottakin olivat meillävähän treenailemassa. Otettiin pussia,putkea,pujoa,puomia ja keinua :) Foxillakin meni hienosta :)  Kertun kanssa ollaan pujoa ja hyppyjä treenailtu vähän aktiivisemmin kuin muita esteitä. Hypyt se meinaa aina välillä kiertää :) Mutta se kyllä menee kun äiti pitää Kerttua kolmen esteen takana ja minä kutsun toisesta päästä ja annan samalla käskyt :) Liitän kuvia vähän myöhemmin , kun tulen kotiin. Just tällä hetkellä olen minun kaverin luota yötä, niin ei ole niitä kuvia koneella. Mutta eiköhän neki saada tänne myöhemminkin.

Kerttu keksi kiva jutun viime yönä. Se hyppäsi sängyltä alas ja meni juomaan, hyppäsi sänkyyn takas, ja sitten taaaas alas.. Sitten se löysi sen vinkulelun, ja vingutteli sitä, ja sekö vasta olikin hauskaa !!Sitten se tuli oman IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISON luun kannsa sänkyyn ja alkoi sitä mussuttelemaan ja visko sitä siellä sängyssä  (: . Sitten tuli taas väsy ja pisti nukkumaan :) ..    Ei sille muuta voinutkun nauraa kun se leikki niin innoissaan =)   

Aattelin että jos pistäisin tänne  sivulle Kertun sukutaulun kun vain saan aikaiseksi.. Pitää taas vaivata Lottaa minun kysymyksilläni =P

 

- Carina ja Kerttu